Kolejny raz zabieram Was na wycieczkę po Londynie. Tym razem towarzyszyć będzie nam prezentacja oraz gra karciana, którą wszyscy doskonale znacie – Black Peter, czyli Piotruś. Zapinamy pasy i ruszamy 🙂
Specjalnie na urodziny Królowej przygotowałam mega -> zestaw do druku “UK: Symbols”, w którym znajdziecie aż 10 różnych materiałów! Poza podstawą, czyli flashcards, opracowałam również domina, memory, gry planszowe, action cards, gry z klamerkami czy plakaty. Tak prezentuje się mała próbka tego ogromu materiałów 😉 Znajdziecie go tutaj ->zestaw do druku “UK: Symbols”
Pomyślałam, że przed filmikiem London Vacation Travel Guide dobrym pomysłem będzie krótka prezentacja, która przybliży młodszym dzieciakom najważniejsze symbole Londynu. Dodatkowo chętni uczniowie mają przygotować kilka informacji związanych z naszym tematem, więc prezentacja może być ładnym podsumowaniem wszystkich wypowiedzi.
Prezentacja do pobrania tutaj/Download here -> A week in London
W pierwszej części A week in London podzieliłam się z Wami m. in. grą Memory.
Zastanawiałam się nad inną grą, dobrze znaną uczniom, którą mogłabym przedstawić im w londyńskiej odsłonie. I wtedy przypomniałam sobie o Piortusiu, który od wielu, wielu lat cieszy się dużą popularnością wśród młodszych dzieci. Zasady są chyba wszystkim znane 🙂 Nikogo nie powinno zdziwić to, że na Piotrusia wybrałam Królową 😉 Grę znajdziecie w pliku poniżej.
London Black Peter
Źródło grafik: Freepik
A tak prezentuje się Królowa w oczach moich uczniów 🙂
To już wszystkie materiały, jakie przygotowałam dla moich uczniów z okazji zbliżających się 90 urodzin królowej Elżbiety II. W poniedziałek wyruszamy na wycieczkę po Londynie 🙂
Super materiały! Twoi uczniowie będą na pewno zadowoleni 🙂
Dziękuję 🙂 Mam nadzieję, że lekcja będzie ciekawa również dzięki informacjom przygotowanym przez dzieci 😉
Dzięki wielkie za materiały! Grę w Piotrusia postanowiłam wykorzystać jeszcze w inny sposób. W grupach słabszych (2 klasa gimnazjum) w trakcie oglądania filmu o Londynie zamieszczonego na Twoim blogu dzieci wybierają te karty, które przedstawiają rzeczy, o których MOWI sie w narracji do filmu oraz te które WIDAC na filmie.Grupy mocniejsze wybierają rzeczy, które są WSPOMNIANE w nagraniu do filmu. W odpowiedzi podają jedynie numery kart.
Pozdrawiam
http://www.anglopunkt.pl
Fajny pomysł na zajęcia ze starszymi uczniami! Dzięki za podzielenie się 🙂
Wpadłam po uszy 😛 buszując po Twoich materiałach! 🙂
Zabieram się za drukowanie – tu rodzi się pytanie- jak uzyskać to co prezentujesz na gotowych memorach z drugiej strony…. :P? Naklejałaś coś ? :/
Wtedy jeszcze drukowałam, ale nie pamiętam skąd wzięłam ten wzór. Teraz już zawsze podklejam papier do pakowania prezentów 😉